
Persberichtenservice
Laat een persbericht schrijven voor de promotie van jouw boek, product of dienst.
Laat een persbericht schrijven voor de promotie van jouw boek, product of dienst.
Wil jij voor jouw boek, dienst of product aandacht krijgen op grotere schaal? Dan kun je een artikel of een idee voor een verhaal schrijven middels een persbericht en die richten aan bijvoorbeeld de nieuwsmedia. Het doel is om (gratis) publiciteit te verkrijgen via (nieuws)media of bladen.
Wanneer je bericht geselecteerd wordt en erover wordt gepubliceerd, kan dit grote voordelen voor je hebben, zoals:
Bereik meer klanten en netwerken met een persbericht
Perdiep's pitch in de media resulteerde in een groot interview in ‘de Volkskrant’, waarna mijn verhaal over mijn onderzoek breed werd overgenomen in Nederlandse en Vlaamse media. Perdiep heeft ervoor gezorgd dat mijn promotieonderzoek aandacht kreeg. Hij nam veel werk uit handen, verdiepte zich in de materie en werkte zeer doelgericht. Perdiep is erg toegankelijk en heeft een persoonlijke aanpak, waarmee hij zaken gemakkelijk en snel regelt. Hij boekte binnen no-time resultaat.
Sebastian Cardona, psychiater
In de ongeveer 25 jaar die ik in de media heb gewerkt, heb ik duizenden – ik overdrijf niet – persberichten voorbij zien komen.
Ik heb geleerd welke goed zijn en welke niet. Oftewel, welke effectief zijn en impact maken, en welke niet.
Voor opdrachtgevers schrijf ik geregeld persberichten, zodat ze ‘free publicity’ krijgen in de media.
Een persbericht is een bericht om bijvoorbeeld jouw boek, of jouw ‘branding persona’, dienst of product in de media (en bij andere partijen) onder de aandacht te krijgen. Het is nog steeds een middel dat veelgebruikt en effectief blijkt.